piątek, 22 kwietnia 2022

ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI I PRAW AUTORSKICH



23 kwietnia – Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich ustanowiony w 1995 roku
przez UNESCO, ma na celu promocję czytelnictwa, edytorstwa
i ochron
ę własności intelektualnej prawem autorskim.



"Czytanie książek to
najpiękniejsza zabawa, 
jaką sobie ludzkość wymyśliła" 
Wisława Szymborska


"Książki kochają każdego, kto je otwiera,
dając mu poczucie bezpieczeństwa
i przyjaźń, niczego w zamian nie żądając..."

Cornelia Funke



"Kto czyta książki, żyje podwójnie"
Umberto Eco


 











"Czytać to bardziej żyć, 
to żyć intensywniej"Carlos Ruiz Zafón



"Książka i możliwość czytania
 to jeden z największych
cudów ludzkiej cywilizacji" - 
Maria Dąbrowska
 


"Książka jest niczym ogród, 

który można włożyć do kieszeni"

 przysłowie 

chińskie



„Kocham książkę dlatego, że wprowadza mnie w mój własny świat, że odkrywa we mnie bogactwa,

których nie przeczuwałem.”

Jarosław Iwaszkiewicz



"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." 

przysłowie 

chińskie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DYPLOM

Nasza szkoła otrzymała   DYPLOM  dla klasy 6c  za udział w projekcie  Ja w Internecie. Jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci.  zorganizowa...